Saturday, December 13, 2008

~YG diNamEKaN LeLaKi~

duri betul2 xphm ngan lelaki..they claim they love us..but they never prove it..not even show it..dgn ape yg jadi baru2 ni..perspektif duri terhadap insan yg bernama lelaki semakin negatif..bukan nak menyonsang arus..tp duri rase lelaki semakin x adil dan perempuan dijadikan bahan ketidak adilan mereka..perempuan mengalirkan airmata kecewa..lelaki pulak hanya ketawa..kalo ade airmate pon..cuma air mate buaya..hurmmmm macam mane la nk hadapi kaum yg x taw hargai keistimewaan kaum wanita ni..

3 comments:

Abdul Rahim said...

tak semua lelaki tidak tahu menghargai perempuan...... tak semua lelaki di lahirkan mempunyai kemahiran berbuat demikian. mungkin suratan takdir, mungkin kelemahan lelaki yg tersurat, tidak berkemahiran memahami pengertian fitrah kehidupan di dunia ciptaan yg maha esa.

anyway, walau pun saya begitu menyayangi & menyintai isteri & anak hari ini, saya hanya mampu merancang, tp yg menentukan nya .....

hari ini, dalam mindset saya..... "the last thing on earth that i would do do ........... is to hurt my wfe"

Keutamaan hidup hari ini.... anak & isteri, saya berkorban apa saja demi mereka..........

tapi tuhan yg menentukan segala bg esok yg mendatang. saya hanya mampu berdoa agar ketetapan nya sama ngan apa yg saya impikan


a friend
stingrays

eman77 said...

huhu..tu dia sting dah bersuara..apa pun betul gak tu duri..setiap mahkluk ALLAH ada bermacam2 sifat..tak semua lelaki macam tu...ada juga perempuan yang bersikap macam tu...tapi atas nama perempuan...didiamkan...diatas nama lelaki dibesarkan..semua ada sifat dan sifat tersendiri... akal adalah senjata utama bagi manusia..gunakan lah sebaiknya...

WiDuRi said...

erk?????